Monday 11 February 2019

Cenderamata Hari Kekasih : Gem And Feathers

Hari Kekasih tinggal berapa hari lagi untuk menyambut bersama orang kesayangan di dalam hidup ni , pasti menyediakan hadiah yang istimewa untuk orang kesayangan pada hari kekasih ni . Saya di sini ingin memperkenalkan satu tempat yang mempunyai cenderamata yang paling sesuai untuk orang kesayangan ni juga , biarpun nampak simple tapi dapat menawan hati orang kesayangan kamurang semua . Nama tempat ni ialah Gem And Feathers dengan mempunyai cenderamata buatan sendiri , ia memang cantik dan juga menarikan hati juga , ni memang tak merugikan kalau menjadikan hadiah hari kekasih juga . Tentang cenderamata buatan sendiri ni ialah bunga ros yang diletakan di dalam berbagai bentuk balang dan menjadikan lebih menarik dan mempunyai kelas sendiri . 

Pereka ni juga mempunyai potensi dengan berjaya menghasilkan cenderamata yang menarik ni , ia juga mempunyai peminat sendiri yang tertarik hati tentang cenderamata ni juga . Olehtu jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan satu sebagai cenderamata untuk orang kesayangan pada hari kekasih nanti , bagi saya ni merupakan cenderamata yang terbaik juga . Gem And Feathers juga sentiasa mendapat sambutan orang ramai , tak kira hari biasa atau hari kekasih ni juga . Sebenarnya cenderamata ni juga boleh menjadikan penghiasaan di rumah juga dan menjadi keadaan susana di rumah lebih menarik dengan harmoni , bagi peminat bunga ros ni , Gem And Feathers pasti tak akan mengecewakan hati semua tentang cenderamata ni juga . Tentang harga cenderamata ni juga memang berpatutan untuk setiap pembelian bagi setiap peminatnya , akhir sekali saya Lanseikong sebagai lifestyleblogger di sini ingin mengucapkan juga " Selamat Hari Kekasih " untuk seluruh dunia ni .....








No comments:

Post a Comment

Kanak-Kanak Jadi Mangsa Korban Di Gaza

Hi , saya kembali ke dunia blog ni setelah lama saya berehat di sini , sebenarnya tujuan saya kembali ke sini ialah tentang serangan Israel ...