Thursday 11 April 2019

Hotel Bertaraf Lima Bintang : Pullman KLCC


Hari ni saya ingin memperkenalkan sebuah destinasi penginapan  yang juga merupakan banyak pelancong dari luar negara ataupun tempatan pasti memilih tempat penginapan ni yang sentiasa menawan hati mereka , nama destinasi penginapan ni ialah Pullman KLCC yang boleh dikatakan tempat penginapan yang bertaraf lima bintang juga ni ya . Tentang setiap rekaan di dalam hotel ni juga memang menarik dan mempunyai kelas sendiri , ia mempunyai berbagai bilik hotel yang mempunyai berapa kelas sendiri , bagi saya ni merupakan hotel yang terbaik di sini bandar . 



Tentang hotel bertaraf lima bintang ni juga terdapat di berapa tempat lain lagi iaitu Bangsar , Putrajaya dan Kuching oleh tu boleh dikatakan ia memang tak asing lagi bagi setiap pelancong yang datang dengan memilih hotel ni sebagai penginapan mereka . Tentang kelebihan hotel ni ialah terdapat 6 buah restoran dan bar dengan menyediakan berbagai jenis aneka masakan untuk semua pelanggan di sini , paling menarik ialah tingkat 10 tentang mempunyai kolam renang , taman reakeasi , kawasan kanak-kanak , bahagian senaman , bar tepi kolam renang dan akhir sekali ialah spa . 

Bahagian restoran pula ialah " red chinese cuisine " , " sedap restaurant " , " enju " , " blu bar n cigar " living space " dan " terrace poolside bar n grill " . Oleh tu jangan melepaskan peluang untuk menikmati aneka masakan yang berbagai citarasa di setiap restoran ni dan juga dapat merehatkan minda di bahagian bar yang selalu mendapat sambutan juga . Manakala tentang bahagian " spa n fitness " memang tempat selalu dikunjungi oleh setiap tetamu di hotel ni juga untuk sentiasa mengamalkan kesihatan dalaman dan luaran juga , ada satu bahagian lagi di sini iaitu " the zone " merupakan kawasan hiburan dan pusat permainan video game . 




Hotel ni juga akan ubahsuai dengan memberi nafas baru  terhadap keadaan hotel yang bertaraf lima bintang juga , tentang ubahsuai dalaman hotel ni juga lebih menarik dan berasas antarabangsa rekaan dalaman ni juga . Pullman KLCC ni terletak di lokasi bandar yang mempunyai shopping mall ,  bahagian perniagaan dan juga mempunyai jejantas yang sentiasa dapat connecting pada setiap kawasan yang berhampiran . Tentang harga untuk membuat penginapan di hotel ni juga memang berpatutan dan memuaskan hati pelanggan di sini , bahagian bilik-bilik di sini hotel juga mempunyai rekaan yang kualiti serta tidak mengecewakan tentang keadaan setiap bilik hotel ni juga . 

Ia mempunyai berbagai pilihan bilik hotel yang sesuai untuk setiap pelanggan yang menginap di sini seperti " deluxe room " , " executive club room " , " executive suite , " premium deluxe room  " , " 1-bedroom residence " , " presidental suite " , " 2-bedroom family residence " dan " junior suite " , oleh tu memang tak susah untuk membuat penginapan di sini , yang mempunyai berbagai bilik pilihan semua . Terdapat juga berbagai kemudaan lain di hotel bertaraf lima bintang ni juga seperti perkhimatan bilik dan tempat letak kereta , oleh tu memang cukup memuaskan hati pelanggan di sini , tentang pembayaran juga agak mudah iaitu boleh menggunakan kad debit semasa check-in ataupun check-out . Tentang harga untuk membuat penginapan di hotel ni hanya RM 388 untuk 1 malam , ni harga memang berpatutan bagi setiap pelanggan yang ingin menginap di sini . 

Akhir sekali saya di sini ingin mengatakan hotel yang bertaraf lima bintang ni juga mempunyai sistem pengurusan yang baik serta layanan terhadap pada setiap tetamu yang mesra , oleh tu ni betul-betul satu imej hotel bertaraf lima bintang di Malaysia ataupun di dunia ni juga dengan menjamin keselesaan pada setiap pelanggan yang menginap di sini ......

















No comments:

Post a Comment

Kanak-Kanak Jadi Mangsa Korban Di Gaza

Hi , saya kembali ke dunia blog ni setelah lama saya berehat di sini , sebenarnya tujuan saya kembali ke sini ialah tentang serangan Israel ...