Sunday 8 December 2019

Menanti Menyambut Hari Krismas


Hi , saya kembali lagi di sini setelah lama sudah berehat dari blogging ni , sebenarnya sekarang dah masuk dalam bulan december sudah ni bererti semua mesti tak sabar menanti ketibaan Hari Krimas ni juga , pasti semua mesti sedang membuat persediaan untuk Krimas tahun ni . Setiap pusat beli-belah pun mula menghiaskan dengan pokok Krismas dan memasang lagu krismas juga , ni menambahkan suasana lebih meriah lagi dengan dapat merasakan suasana krimas ni juga . Bagaimana semua menyambut krismas tahun ni ? Bagi saya tahun ni menyambut krismas mesti bersama orang kesayangan .... hehe , biarpun simple tapi janji happy . Kalau perayaan krismas mesti teringat hadiah dan Santa Claus , lagipun setahun hanya sekali dan tentu lagi meriah . Dalam musim perayaan ni mungkin ada juga yang plan makan angin di luar dengan menyambut krismas putih . memang siok juga kalau menyambut Krismas putih ni dapat membuat orang salji dan membaling bola  salji , ada juga yang balik ke kampung halaman menyambut perayaan ni bersama famili yang lama tak jumpa . Bagi saya tak mengira di mana menyambut perayaan ni , yang penting bersama orang kesayangan dalam perayaan ni penuh riang dan gembira oleh tu baru dikatakan hari krismas yang sempurna .

Dalam musim perayaan ni semua pusat beli-belah pun boleh dikatakan sibuk untuk setiap pelanggan yang mengunjungi di sini , paling menarik juga ialah ada juga jualan murah-murah , oleh tu setiap pelanggan pasti tak melepaskan peluang untuk shopping dengan membuat persediaan krismas nanti . " christmas mood " pun dibawa-bawa dengan penuh ceria tak mengira di mana berada , bagi saya sendiri pun tak sabar memmena Krismas tahun ni .... hehe . Akhir sekali ialah saya Lanseikong tetap bersama semua merasai " christmas mood " dengan menanti krismas tahun ni lebih lebih ceria dan meriah ......




No comments:

Post a Comment

Kanak-Kanak Jadi Mangsa Korban Di Gaza

Hi , saya kembali ke dunia blog ni setelah lama saya berehat di sini , sebenarnya tujuan saya kembali ke sini ialah tentang serangan Israel ...