Friday 14 February 2020

Hari Kekasih Bersama Gem And Feather

Valentine's day atau dikenali sebagai hari kekasih dan ia sangat bermakna bagi setiap pasangan kekasih yang sentiasa menanti hari yang penuh bermakna dengan menyambut bersama , ia juga akan bertukar hadiah kekasih antara satu sama lain . Oleh tu hari kekasih merupakan hari yang penuh sejarah bagi yang baru bercinta , kedai bunga pun pasti akan nampak sibuk pada hari kekasih dengan menyediakan berbagai jenis bunga untuk sentiasa menjadi pilihan pelanggan yang datang untuk membeli kepada pasangan mereka masing-masing . Apakah hadiah hari kekasih kamurang tahun ni untuk pasangan kamurang ? Biarpun saya di sini ingin memperkenalkan salah satu kedai bunga yang boleh dikatakan mendapat sambutan hangat bagi setiap pelanggan mereka , tak mengira hari kekasih , hari jadi ataupun ulangtahun perkahwinan . Mereka tetap mengunjungi kedai bunga ni juga .


Sebenarnya saya pernah sudah blogging kedai bunga ni 2 tahun lalu dan boleh dikatakan juga memang tak asing lagi , kali ni saya sekali lagi blogging kedai bunga ni kerana memang sentiasa mendapat sambutan hangat dan tak pernah mengecewakan setiap pelanggan yang datang ke sini . Nama kedai bunga ni ialah Gem And Feather yang berada di lokasi Lintas Square , oleh tu memang tak melepaskan peluang untuk menjadi hadiah juga di sini untuk pasangan . Sebenarnya setiap bunga yang dihasilkan oleh tuan kedai sendiri dan juga merupakan seorang pereka memang nampak kreatif dan berbeza di luar sana , saya sebagai blogger pun nampak kagum dengan hasil kerja yang cukup kreatif ni juga , oleh tu memang tak mengecewakan setiap pelanggan di sini dan mereka pasti kembali datang ke kedai bunga ni lagi . 




Lagipun hasil kerja pereka bunga ni juga pandai memilih apa jenis warna bunga ros yang sesuai untuk kertas pembalut bunga , supaya nampak lebih menawan hati lagi dan juga sejuk hati bila masa memadang  , ia pasti membuat pasangan kamurang dengan dapat merasakan suasana romantik bersama kamurang . Sebenarnya pereka bunga ni juga mempunyai berbagai cara untuk membungkus bunga ni juga , tapi setiap cara dia mereka dan membungkus bunga ni juga memang berbeza dengan di luar sana , oleh tu memang berbaloi untuk mendapatkan hadiah kekasih di sini untuk pasangan kamurang juga . 



Tentang setiap hadiah bunga ni juga mempunyai harga yang berbeza dan berpatutan dengan setiap rekaan pembungkusan hadiah bunga ni juga . Ia memang cukup memuaskan hati dan berbaloi untuk mendapatkan satu hadiah bunga ni juga untuk pasangan tak mengira hari kekasih , hari jadi ataupun ulangtahun perkahwinan , lagipun setiap rekaan bunga ni juga mempunyai kelas sendiri , saya di sini juga ingin memuji pereka bunga ni yang cukup kreatif dan berbakat dengan dapat menghasilkan kerja tangannya yang cukup memukau setiap hati pelanggan juga . Oleh tu saya sebagai blogger juga tetap memberi markah penuh terhadap pereka bunga yang cukup kreatif jarang dapat ditemui juga dan memang tak mengecewakan hati pelanggan .

Gems and Feather juga ni memang  sentiasa menjadi pilihan dalam setiap perayaan istimewa , ia juga mempunyai laman sosial di sana " Instagram " dan " Facebook pages " , ia boleh dikatakan mempunyai ramai followers yang jumlah angka banyak . Kalau kamurang ingin melihat perkembangan kedai bunga ni , boleh cuba melayani laman sosial mereka juga ni . Sebenarnya saya sendiri pun juga merupakan salah seorang follower dalam laman sosial mereka  ,kerana amat tertarik dengan kreatif rekaan bunga ni juga , oleh tu jangan melepaskan peluang mengunjungi kedai bunga yang popular ni dengan berbagai rekaan hadiah bunga yang menawan hati ......





No comments:

Post a Comment

Kanak-Kanak Jadi Mangsa Korban Di Gaza

Hi , saya kembali ke dunia blog ni setelah lama saya berehat di sini , sebenarnya tujuan saya kembali ke sini ialah tentang serangan Israel ...