Wednesday 15 May 2019

DD Family @ Suria Sabah


Pada minggu lalu , saya telah melawat satu tempat yang paling popular juga di sini iaitu , DD Family sebuah tempat yang selalu mendapat sambutan hangat dari orang ramai . tempat ni mempunyai berbagai jenis anak patung yang ,cantik dan menarik , permainan yang hebat , minuman dan makanan serta baju-baju juga terdapat di sini . ia juga merupakan tempat paling sesuai untuk beristirehat juga di sini bersama keluarga ataupun kawan-kawan di sini . lagipun satu ialah rekaan tempat ni sangat unik dan mempersonakan juga , oleh tu jangan melepaskan peluang untuk membawa keluarga ataupun kawan-kawan datang ke sini .

Saya di sini juga sempat cuba mendapatkan gambar yang menarik tentang kek yang berbentuk patung di sini , bagi saya kek ni memang kreatif dan menarik . Oleh tu saya tak melepaskan peluang untuk mengambil gambar terhadap kek yang kreatif tersebut , saya sendiri pun ingin juga merasakan kek tersebut pada masa akan datang juga .



Tentang DD Family ni juga mempunyai empat watak kartun yang comel iaitu penguin , lembu , babi dan beruang . keempat-empat watak kartun yang comel ni melambangkan DD Family ni juga . Paling yang saya suka ialah minumannya yang gitu sedap dengan menambahkan cheese topping tentang minuman ni , oleh tu jangan lepaskan peluang untuk mencubanya . 

Tentang tempat ni juga memang seronok dengan setiap permainan yang disediakan di sini , tak kira budak-budak ataupun orang dewasa tetap mencuba mainan ni .  lagipun mainan ni kembali popular di sini setelah lama wujud ni , pada masa akan datang saya sendiri akan mencuba mainan ni juga , memang seronok dapat merasakan permainan ni juga . Tentang lokasi tempat ni iaitu letak di dalam sebuah shopping mall iaitu " Suria Sabah " , memang seronok dan juga menarik tentang ni tempat . Lokasi tentang ni tempat juga terdapat di bawah ni juga , saya sebagai lifestyle blogger di sini juga menyokong DD Family dan memberi lima bintang di sini . Tentang customer service di sini pun boleh di katakan cukup baik , mesra dan periang .

DD Family ni juga mempunyai cookies buatan sendiri yang cukup lazat , ia juga berbeza dengan cookies yang lain di luar sana dan pasti ramai juga ingin mencuba dan menjadikan sebagai cenderamata juga bila bertemu kawan-kawan yang lama tak jumpa , ia juga boleh menjadi sebagai kuih-muih untuk tetamu pada musim perayaan . Ingin mengenalkan DD Family lebih dekat boleh datang ke sini untuk meninjau setiap bahagian yang terdapat di sini juga , sebenarnya tempat ni juga boleh dikatakan kasual , oleh tu jangan lupa membawa keluarga ataupun kawan-kawan datang ke sini tempat yang gitu menarik sekali .....




Suria Sabah
Shopping Mall , 
3rd Floor ,
unit 3-12 and 13 ,1,
Jalan Tun Fuad Stephen , 
88000 , Kota Kinabalu 
Sabah .

Masa Operasi : 10:00 am - 10:00 pm




No comments:

Post a Comment

Kanak-Kanak Jadi Mangsa Korban Di Gaza

Hi , saya kembali ke dunia blog ni setelah lama saya berehat di sini , sebenarnya tujuan saya kembali ke sini ialah tentang serangan Israel ...