Saturday 4 May 2019

Drama Serie Remaja Yang Mendapat Sambutan


Siapa tidak minat drama serie Riverdale ? tentang cerita ni memang hebat dan menarik juga , sebenarnya tentang drama ni juga asal dari kartun yang paling popular dulu iaitu Archie , akhirnya menjadi drama serie paling popular di kalangan remaja , tentang ni juga mempunyai berbagai watak utama yang paling digemari oleh setiap remaja . Bagi saya drama ni juga memang tak rasa bosan untuk menontonnya juga dan boleh dikatakan terbaik tentang drama ni juga , lagipun drama ni juga dibintangi oleh pelakon-pelakon yang hensem dan jelita , ni drama memang mendapat sambutan hebat . tentang watak utama dalam drama ni seperti " Archie " , " Veronica " , " Jughead " dan " Betty " , bagi saya memang minat dengan watak jughead kerana mempunyai perwatakan yang menarik dan sentiasa menjadi tumpuan . 

Kalau ingin menonton drama ni boleh juga cara online di " Netflix " dan sentiasa dapat menonton berbagai drama atau movie kesukaan orang ramai di sana . sebelum saya mengakhir blogging saya di sini , saya di sini masih ada sikit sambungan lagi tentang cerita drama ni juga . Ia mempunyai 3 musim tentang drama ni dengan 55 episod , setiap episod mempunyai cerita jalan drama yang menarik seolah serupa cerita detektif  , tapi drama ni lebih menarik lagi , oleh tu kalau siapa ingin menonton drama ni boleh layani di sana netflix sikarang juga , saya sendiri pun minat drama ni dan sentiasa mengikut perkembangan drama ni juga ...... 

No comments:

Post a Comment

Kanak-Kanak Jadi Mangsa Korban Di Gaza

Hi , saya kembali ke dunia blog ni setelah lama saya berehat di sini , sebenarnya tujuan saya kembali ke sini ialah tentang serangan Israel ...