Monday 26 August 2019

Menu Baru Penerbangan AirAsia Iaitu Burger Inspi [ Red ]


 

Hari ni saya memperkenalkan satu burger keluaran baru , tapi burger ni tiada di luar sana cuma terdapat di penerbangan pesawat AirAsia , oleh tu sesiapa yang menaiki pesawat AirAsia yang lupa mencubakan burger baru ni masa dalam penerbangan ni , bagi saya burger ni sangat unik dan cukup menarik dengan warna merah untuk tema AirAsia juga . Nama burger ni ialah inspi [ Red ] yang dihasilkan oleh seorang chef Thailand yang bernama Hong Thaimee yang sikarang menetap di sebuah bandar luar negara iaitu New York , bagi saya dia memang cukup membanggakan di negara asalnya kerana berjaya menghasilkan menu baru ni .

Tentang bahan-bahan untuk membuat burger ni ialah semua bahan yang segar seperti daun jeruk purut , serai , patty daging ayam yang lazat , sos mayonis , kol ungu , kicap ikan , tomato dan akhir sekali ialah roti bun yang berwarna merah . Dengan bahan-bahan yang lengkap ni akan dapat menghasilkan burger baru ni , tentang harga burger ni juga hanya RM 10 untuk sebiji , boleh dikatakan bukan mahal dan boleh susah menikmati kelazatan burger baru ni yang tiada di pasaran luar sana , bagi saya memang berbaloi . Oleh tu kamurang pun jangan melepaskan peluang untuk menikmati burger inspi [ Red ] ni juga .

Tentang burger ni juga terdapat dalam menu AirAsia santan , oleh tu jangan melepaskan peluang ni untuk mencuba burger ni dan juga boleh menilaikan sendiri kesedapan tentang burger ni juga , dengan harga berpatutan boleh sudah mencuba resepi burger yang terbaik ni sudah . Akhir sekali lagi kami sebagai blogger team di sini tetap memberi sokongan terhadap apa menu yang terdapat pada penerbangan AirAsia ni , bukan saja memdapat tiket penerbangan murah tetapi dapat juga merasakan menu baru ni juga . Oleh tu ni memang menjadi penerbangan pilihan orang ramai tak kira di mana berada ......

No comments:

Post a Comment

Kanak-Kanak Jadi Mangsa Korban Di Gaza

Hi , saya kembali ke dunia blog ni setelah lama saya berehat di sini , sebenarnya tujuan saya kembali ke sini ialah tentang serangan Israel ...