Saturday 10 August 2019

Callie Jelly Cake @ Kuala Lumpur

Hi , hari ni saya ingin memperkenalkan satu tempat dengan berbagai jenis kek di sini , siapa peminat makan kek di sini ? Tapi ni kek dengan menggunakan bahan utama iaitu jeli , oleh bagi saya memang cukup menarik apabila mendengar kek jeli ni , saya sendiri gemar makan jeli di sini dan kek macam begini memang menjadi pilihan utama saya juga ni . Bagaimana citra rasa kamurang ni juga ? Bagi saya kek jeli ni memang tak manis dan kalau makan banyak pun tak juga rasa kehausan dengan mau mencari air ni , tentang tempat membuat kek jeli ni bernama Callie Jelly Cake , kalau bagi sesiapa yang tinggal di sana Kuala Lumpur memang tak melepaskan peluang untuk merasakan kek jeli ni juga . Bagi saya juga kalau ada peluang akan datang saya pun ingin juga merasakan kek jeli buatan miss Callie Chan ni juga , sebab saya boleh rasakan dia ni seorang pembuat kek yang hebat sampai mempunyai kelas sendiri untuk mengajar setiap pelajarnya tentang membuat kek jeli ni juga , bila saya nampak gambar kek jeli ni juga terus mau jatuh air liur ni ..... hehehe . 




Tentang setiap kek jeli ni memang cukup kreatif dan mempunyai banyak bentuk pilihan dengan mengikut citarasa pelanggan masing-masing di sini , bagi saya memang tau kek jeli ni memang menjadi tumpuan setiap pelanggan dia yang datang untuk menempah kek jeli sebagai menyambut hari jadi , perkhawinan , ulangtahun dan bayi cukup sebulan . Selain tu juga dia juga membuat kuih bulan jeli untuk perayaan pesta kuih bulan , kalau siapa ingin merasakan kuih bulan jeli boleh menempah dengan Callie Chan juga , nanti saya akan memberi nombor handphone nya di bawah nanti supaya senang untuk menghubungi dengan membuat tempahan kek jeli ni .  Tentang kek jeli ni juga berwarna-warni dengan cukup membuatkan ingin merasakan kek jeli ni juga , bagi saya memberi lima bintang tentang kek jeli ni juga , kalau ingin tau harga pasal ni kek jeli boleh cuba menghubungi Callie Chan pada bila-bila masa untuk membuat tempahan kek jeli ni . Ia juga terdapat kek jeli mini untuk setiap pesta yang terdapat di kafe ni juga , 

Bagi saya kek jeli ni juga boleh dikatakan mendapat sambutan orang ramai juga , oleh tu memang tak merugikan kalau mencuba tempah kek jeli ni juga . Satu lagi saya juga ialah ingin membuat blog interview dengan Callie Chan juga akan datang , sebab ingin mengenali pembuat kek jeli yang popular ni juga . Dia juga mempunyai ramai pelajarnya yang juga bukan hanya berasal dari negara kita sendiri juga , ni membuktikan dia bahawa memang seorang pembuat kek jeli yang mempunyai kebolehan tinggi , biarpun saya di sini juga ingin mengucapkan tahniah kepada Callie Chan yang selama ni berusaha dalam bidang ni juga mencapai satu kejayaan dalam hidupnya .



Tentang " kek cup jeli " yang sentiasa juga menjadi pilihan utama untuk menjadikan jamuan minum petang , ia juga terdapat berbagai bentuk dalam kartun watak dalam animasi juga , oleh tu kalau anak-anak kecil kamurang yang mengadakan jamuan harijadi mereka dan juga boleh mencuba menempah kek cup jeli juga dan memastikan ramai kanak-kanak lain pasti suka dengan menghadiri jamuan harijadi anak kamurang juga . Akhirnya sekali ialah saya Lanseikong sebagai lifestyle blogger juga di sini mengucapkan tahniah sekali lagi dengan Callie Chan dengan kejayaan dalam bidang ni juga . Semoga teruskan maju dan berjaya dalam bidangnya dan bagi saya di sini memberi lima bintang tentang kek jeli ni juga dan boleh dikatakan memang terbaik serta tak merugikan untuk mencuba kek jeli yang terdapat di Callie Jelly Cake ......



Callie Jelly Cake
No 119 , Jalan 11/27a ,
Seksyen 5 , Wangsa Maju ,
53300 , Kuala Lumpur ,
Malaysia 

Tel : 0192116699



No comments:

Post a Comment

Kanak-Kanak Jadi Mangsa Korban Di Gaza

Hi , saya kembali ke dunia blog ni setelah lama saya berehat di sini , sebenarnya tujuan saya kembali ke sini ialah tentang serangan Israel ...