Tuesday 20 August 2019

Tasty Wok @ Venition Club

Memang syiok kalau mendapat menjejaki tempat makan yang hebat ni , tsmpat ni memang merupakan ada kelas sendiri dan merupakan sebuah kelab yang popular di sini . Nama tempat ni ialah Venition yang berada di lokasi by pass pergi sana lapangan terbang . Dalam Venation ni mempunyai sebuah restoran yang selalu mendapat sambutan hangat , kalau sesiapa pernah datang ke sini mesti tau apa nama restoran yang tak asing lagi iaitu Tasty Wok .Restoran ni memang selalu mempunyai pelanggan tetap dan juga datang ke sini untuk mencuba masakan dan minuman di sini , saya di sini ingin memperkenalkan dua jenis minuman yang memang unik dan juga nampak  rasa minuman ni pun cukup memuaskan hati pelanggan di sini . Oleh tu jangan melepaskan peluang macam seperti biasa membawa famili dan kawan-kawan datang ke sini untuk menikmati makanan dan minuman di sini , saya ingin memperkenalkan minuman yang pertama di sini iaitu Super Juice minuman ni nampak ada dua warna dan merupakan minuman juice yang unik ni , boleh cuba melihat gambar di bawah ni .



Tentang minuman ni juga sangat menarik kerana dihasilkan oleh buah-buahan yang asli tanpa pewarna tiruan , oleh tu memang berbaloi dapat merasakan jus asli ni juga ,bagi saya minuman ni boleh dikatakan mendapat markah penuh juga , oleh tu harus mencuba jus asli ni dan tak mengecewakan citarasa kamurang semua . 



Minuman kedua yang saya ingin memperkenalkan ialah Blue Ocean, minuman ni merupakan sejenis minuman koktel dan memang cukup menawan hati dengan warnanya , koktel ni bukan juga mengandungi alkohol yang tinggi , oleh tu ia sesuai untuk Semua orang minum yang tak kuat alkohol . Dulu saya sebagai bartender di sebuah pun ,, nama minuman ni juga dikenali sebagai Blue Lagoon . Ia memang koktel yang menjadi pilihan pada wanita yang tak berapa minat alkohol , oleh tu kalau kamurang sebagai seorang yang bukan kuat alkohol , koktel ni menjadi pilihan utama dalam menu . Oleh tu kalau masa untuk bersantai boleh cuba menikmati koktel ni juga .

Akhirnya sekali ialah tentang keadaan suasana tempat ni memang cukup menyenangkan minda fikiran lepas bekerja untuk bersama kawan-kawan ataupun hujung minggu bersama famili . Saya sebagai lifestyle blogger di sini juga memberikan lima bintang untuk tempat ni juga dan memang boleh mengatakan kelab terbaik di kawasan ni juga , oleh tu jangan melepaskan peluang untuk menikmati makanan dan minuman di sini , masa beroperasi ialah 7.30 AM - 12.00 AM pada setiap hari Ahad hingga Khamis, manakala 8.00 AM - 2.00 PM pada Jumaat dan Sabtu .......




Venition Club
88300 , Jalan Lintas ,
Taman Bans ,
Kota Kinabalu , Sabah 

Tel : +6088-728188





No comments:

Post a Comment

Kanak-Kanak Jadi Mangsa Korban Di Gaza

Hi , saya kembali ke dunia blog ni setelah lama saya berehat di sini , sebenarnya tujuan saya kembali ke sini ialah tentang serangan Israel ...