Friday 7 June 2019

Blogger Wanita Yang Terbaik

Hari ni saya blogging tentang 3 orang blogger wanita yang menjadi pilihan utama di dalam blog saya ni , biarpun ramai lagi blogger wanita juga hebat di sana luar tapi saya memilih 3 orang blogger wanita ni menjadi pilihan utama blog saya ni sebab mempunyai blogging style mereka unik yang sentiasa menarik ramai pembaca mereka . Siapakah mereka yang saya maksudkan di sini ? Sebelum saya mulakan blogging di sini tentu semua masih dalam keadaan mood cuti hari raya ni dan ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri , baiklah saya di sini ingin memperkenalkan 3 orang blogger wanita pilihan di sini . 



Chanwon.com merupakan blog wanita yang sentiasa mengenali tentang kehidupan , kecantikan dan perlancongan juga , dia ni juga merupakan seorang blogger wanita yang berbakat dengan menghasilkan blogging yang sentiasa mendapat sambutan ramai pembacanya sendiri . Memang tidak rugi cuba membuat blogwalking di blognya juga dan dapat tau apa beza cara bloggingnya juga dan boleh belajar sesuatu yang kita belum belajar juga tentang cara dia blogging ni . 

Wajahnya pun nampak comel juga dan dalam tekaan lingkungan umurnya mungkin hanya baru mau masuk 22 tahun ni .... hehe , sebab kenapa ? saya nampak mukanya ni nampak masih muda dan comel , tak hairan juga ramai peminat di blognya . Biar apapun usaha dia ni juga tak akan sia-sia dan percaya akan terus naik nama dia ni juga dan mungkin akan memberi impact besar dalam dunia blogger ni di Malaysia .



Tentang Sunshinekelly.com pun boleh dikatakan blog yang banyak pembaca juga , ia juga memang seorang blogger yang ramai peminat juga dengan senyumannya yang cukup menawan hati , blognya ialah berkaitan tentang kecantikan , perlancongan , kehidupan dan kesihatan . Ini boleh dikatakan memang hebat n cara bloggingnya juga senang memudahkan dalam pembacaan ,  bagi saya tentang Kelly ni juga memang berbakat dalam dunia blogging ni juga . Kalau ada anugerah blogger , mungkin dia akan juga tercalon juga . 

Sebenarnya Kelly ni juga dah lama sudah menceburi bidang blogger juga dan cara dia blogging juga biasa menggunakan bahasa english , memang seorang yang hebat , saya sendiri pun sempat blogwalking di blog dia juga dan saya pun tertarik dengan cara bloggingnya juga . Sesiapa yang belum lagi blogwalking di blog dia dan boleh cuba sambil boleh tau apa beza blog dia .



Akhir sekali tentu blogger wanita yang paling cantik di sini dengan menghasilkan blognya yang bernama Bangsarbabe , siapa tak kenal blogger yang cantik ni ? Nama sebenarnya ialah Sue Lynn juga dah lama menceburi kerjaya blogger ni juga , kadang-kadang saya sendiri pun ada buat blogwalking di blognya juga . Apa kelebihan blog dia ni ialah selalu blogging tentang  feksyen , pelancongan , kecantikan dan makanan . 

Dengan sifat kecantikan dia ni lebih ramai lagi membawa pembaca ke blognya , bagi saya dia ni boleh jadi duta jenama bagi mana-mana syarikat besar di sana luar juga . biar apapun kita ni tetap sokong blogger Malaysia tak kira jejaka atau wanita , sebab boleh membuktikan negara kita ni mempunyai bakat-bakat yang terpendam . Saya sendiri pun blogger juga tapi masih tahap di bawah lagi .... hehe , tapi tak apa saya tetap belajar dari blog-blog senior ni juga , janji ada semangat dan tak mudah putus asa apa yang kita ingin mencapaikan .  

Akhir sekali ialah saya  akan mendapat maklutmat lagi tentang blogger jejaka yang mendapat sambutan akan datang nanti , saya sebagai lifestyle blogger dan di sini mengucapkan terima kasih dan jumpa lagi di blog yang sama ..... peace ! 

No comments:

Post a Comment

Kanak-Kanak Jadi Mangsa Korban Di Gaza

Hi , saya kembali ke dunia blog ni setelah lama saya berehat di sini , sebenarnya tujuan saya kembali ke sini ialah tentang serangan Israel ...