Tuesday 24 December 2019

Pengodam Wanita Paling Cantik : Anna Chapman

Hari ni saya ingin blogging seorang pengodam wanita yang paling cantik dan berbakat mungkin ada yang mesti tertanya tanya siapa pengodam wanita cantik yang saya maksudkan di sini ?  Bagi saya wanita ni memang hebat dan patut disanjungi bukan kerana dia seorang pengodam tetapi mempunyai semangat yang tinggi untuk mencapai sesuatu yang belum pernah ada orang mencapai , saya sebagai blogger pun amat sanjungi pengodam wanita ni  , nama dia ialah Anna Chapman merupakan warga Rusia . So pasti ada sesiapa mesti pernah dengar nama dia ni juga . Kepakaran dia dalam dunia pengodam memang hebat , kalau dengar nama dia di  laman sosial media pasti teringat nama dia juga ni , selain tu dia juga seorang personaliti media dan model . Oleh tu tak hairan dia ni mempunyai tarikan personal yang kuat juga ni ya . Biarpun paling penting sekarang dia berkhidmat dengan agensi keselamatan Rusia , kerana mungkin kebakatan yang ada pada dalam dirinya juga . 

Biasalah orang selalu berkata diam-diam ubi berisi , ni salah satu contoh terbaik yang kita patut belajari tentang diri sendiri , umur dia sekarang ialah 37 tahun dan lahir pada Februari 1982
Bagi saya dia mungkin juga boleh menjadi pelakon kerana mempunyai wajah yang cantik , kalau saya tak jadi blogger dan jadi pengarah movie pasti membuat tawaran saat dia untuk berlakon dalam movie saya juga ni .... Hehe . Dia juga mempunyai seorang anak selepas kahwin dengan Alex Chapman dan akhirnya mereka pun bercerai , mungkin ni panggil nasib seorang tak boleh ditentukan oleh tangan sendiri . Biarpun janji dia masih terus berkhidmat untuk negara dia sendiri dengan kebakatan yang ada pada dirinya, nama sebenarnya ialah Anna Vasil'yevna  
Kuschchyenko .

Akhir sekali ialah saya ingin mengatakan ialah dia ni juga boleh dalam senarai 50 wanita tercantik di dalam dunia selain pelakon movie Megan Fox . Biarpun dia seorang pengodam tetapi dia tetap juga menjalankan kehidupan macam manusia biasa dengan penuh kebebasan , oleh saya sebagai seorang blogger tetap juga menghormati pengodam wanita yang berbakat ni juga , manatau satu hari dapat berjumpa dia di mana-mana , semangat ni mungkin juga akan melahirkan ramai lagi pengodam wanita yang cantik di dalam dunia ni akan datang ....... 




No comments:

Post a Comment

Kanak-Kanak Jadi Mangsa Korban Di Gaza

Hi , saya kembali ke dunia blog ni setelah lama saya berehat di sini , sebenarnya tujuan saya kembali ke sini ialah tentang serangan Israel ...